Chcete přípravu na osmileté gymnázium?

Chcete přípravu na osmileté gymnázium?

Pátá třída je pro školáky období plné možností. Pokud se vás toto období týká a máte zájem pokračovat ve studiu na osmiletém gymnáziu, máme pro vás dobrou zprávu. Od letošního roku vám přinášíme možnost přípravy na přijímačky na osmiletá gymnázia u nás v To Dáš!, která vám celý proces usnadní. Máte zájem o ucelenou a účinnou přípravu? Čtěte dál!

To Dáš! příprava na osmileté gymnázium

Příprava na osmileté gymnázium To Dáš! zahrnuje přesné simulace ostré přijímací zkoušky. Vytváříme si vlastní testy, které ovšem strukturou přesně odpovídají oficiálním testům od Cermatu. To ale není vše, přicházíme pro vás i s efektivní výukou formou videí a dokonce i procvičovací aplikací, díky které můžete trénovat i z pohodlí domova. Aplikace se jmenuje To Natrénuješ!, podobá se Duolingu a jejím prostřednictvím si můžete procvičit nejen různé typy úloh z již absolvovaných testů u To dáš!, ale najdete v ní i úlohy z Cermatu z minulých let.

Osmileté gymnázium: jaké jsou šance na přijetí?

Přijímací zkoušky na osmiletá gymnázia jsou velice specifická svou vysokou výběrovostí. Kolik budete potřebovat bodů, abyste se dostali na vysněnou školu, záleží i na regionu, ve kterém žijete. Například v Praze a ve Středočeském kraji, kde bývá největší konkurence, je zapotřebí mít bodů co nejvíce. Pro lepší přehled v následující tabulce uvádíme, kolik průměrně bodů bylo třeba získat v přijímačkách minulý rok.

Průměrný počet bodů z Cermat testů na osmiletá gymnázia v roce 2024

Praha:82,11Středočeský kraj:74,45
Jihomoravský kraj:73,83Plzeňský kraj:67,74
Olomoucký kraj:66,31Jihočeský kraj:65,42
Zlínský kraj:64,94Vysočina:63,66
Pardubický kraj:62,46Liberecký kraj:62,21
Královéhradecký kraj:61,59Moravskoslezský kraj:59,09
Karlovarský kraj:57,05Ústecký kraj:52,32

Zdroj: Vzdelavanivdatech.cz

Jak příprava na přijímačky na osmiletá gymnázia To dáš! vypadá?

Máte možnost prezenční či distanční formy přípravy. Zakoupíte si balíček přípravy vždy na jednu z těchto forem účasti. Prezenční termíny bývají vždy v sobotu, distanční v neděli. Při prezenčním termínu u nás žáci zažijí nasimulování ostré zkoušky, aby se naučili pracovat se stresem i s časovým tlakem. Hned po dopsání testu vám bude k dispozici graf, kde uvidíte, jak jste si vedli. Doma si pak můžete pustit videorozbory všech úloh, takže se budete moci k čemukoli, co není jasné, kdykoliv vrátit. Naopak při výběru distančního termínu si testy můžete vyplnit z pohodlí domova, zajistíme vám však co nejpřesnější podmínky včetně šumu třídy. Distanční přípravu doporučujeme všem mimopražským.

Pokud vás naše příprava zaujala, můžete se zde prokliknout k více informacím i k přihlášení na termíny. Budeme se na vás těšit. 😊

Mohlo by se vám také líbit:


Osobní zóna je prostředí, kde jsou veškeré informace k přípravě na přijímací zkoušky na jednom místě.

Konkrétně tam najdete:

Který se hodí pro koho?

Tomáš je z Berouna a na zkouškách se nejvíc bojí toho, že se nedokáže dlouho soustředit – tudíž bude „sekat chyby“ z nepozornosti. Proto dojíždí každou neděli na Přijímačky nanečisto. Je to pro něj ideální kombinace, protože nepřijde o atmosféru plné třídy, ale současně nemusí být v Praze celý den. Jakmile testy napíše, odjíždí domů s opravenými a obodovanými archy a dá si zaslouženou pauzu. V klidu se pak podívá na videorozbory – především na ty úlohy, u kterých váhal či chyboval. Pustí si vysvětlení opakovaně, klidně trochu pomaleji, dokud vše nepochopí. Na chvíli se pak večer připojí k živému webináři, doptá se na jednu konstrukční úlohu a pak? Má hotovo. Kamarádi čekají!

Bára je z Olomouce, chce přesnou a užitečnou přípravu, která ji ale bude zároveň bavit. Každou neděli tak absolvuje přijímačkový den distančně. „Není to nuda? Není to k ničemu?,“ ptají se spolužáci. Bára na to ale není sama – zkouškou ji provede přátelský průvodce, takže jí neuniknou žádné pokyny ani tipy a triky. Zkoušku dělá s přesnou časomírou, slyší i zvuky třídy – úplně zapomene, že je sama v pokoji! Navíc se může živého průvodce v průběhu zkoušky na cokoli zeptat. Nakonec si dle přesných instrukcí archy opraví a oboduje. Tím získá obrovskou výhodu, protože pozná Cermat bodování a už nikdy nebude váhat, „co se uznává a co ne“. V klidu se pak podívá na videorozbory – u matematiky na celý, u češtiny se dívá jen na ty úlohy, u kterých chybovala. Pustí si vysvětlení opakovaně, klidně trochu pomaleji, dokud vše nepochopí. Na chvíli se pak večer připojí k živému webináři, doptá se na jedny druhy přísudku a jde si užít zbytek víkendu.

Lucka je z Prahy. Na zkouškách ji nejvíc děsí stres a zameškaná látka – co když bude v testu něco, na co náhodou ve škole chyběla a látku se nedoučila? Proto chodí každou sobotu prezenčně na Přijímačky nanečisto – opakovaně se dostává do situace, kdy píše test ve třídě s ostatními žáky a zbavuje se tak stresu. Každou sobotu také absolvuje 2 x 60 minut výuky naživo s učiteli, kde postupně doplní, co nepochytila ve škole. Jakmile má hotovo, jde domů s opravenými a obodovanými záznamovými archy a může zbytek víkendu odpočívat. Pokud se potřebuje k řešení vrátit, dokoupí si videorozbory podrobného rozboru řešení k testům (380 Kč).

David závodně plave a rád tráví víkendy na chatě, takže potřebuje být flexibilní. Někdy proto dělá přijímačkový den distančně z domova, někdy přijde v neděli (s podrobným rozborem), aby ještě stihl trénink a když zrovna nemá v sobotu závody, přijde na Přijímačky prezenčně (se základním rozborem). Z přípravy si tak vždy odnese maximum a do toho stíhá všechny koníčky. Ideální, že?